דמויות מרכזיות בסיפור:
*אני אערוך וונס נתחיל לכתוב*
בית הספר דרכי הגעה: דרך תחנת הרכבת בתל אביב. להכנס דרך שער לרציף הסודי ומשם לבית הספר
תיאור: טירת ענק עגולה, שבהיקף שלה יש שבעה מגדלים, בהם נמצאים החדרים. בבסיס הטירה יש אולמות גדולים(כגון חדר אוכל, דיורי תלמידים ועוד) סביב הטירה יש חורש ישראלי טיפוסי. הטירה ניצבת על הר שבו יש כמה מערות ידועות וכמה שלא...
בית הספר לא מחולק לבתים או שכבות גיל, אלא לרמות לימוד. יש משכבה אחת(ילדים שרק מתוודעים לקסם ואין להם יכולות) עד שבע. בסוף ארבע בוחרים את המגמה המוגברת שלך, והבגרויות מתפצלות על חמש שש שבע. בגלל החילוק לפי רמות, ייתכן שאנשים בגילאים שונים יילמדו באותה רמה(שכבה).
המורים:
לחשים: תומר
כשפומטיקה: ליה
שיקויים: שרית
שינויי צורה: תמר
חיות פלא: אריק
המכ"ה:
תורת הצמחים: צריכה להיות בחורה
מערכות:
אורוש-
יום ראשון: לחשים לחשים, חופשי חופשי, שיקויים שיקויים, כשפומטיקה כשפומטיקה
יום שני: חופשי חופשי, לחשים לחשים, שיקויים שיקויים, חופשי חופשי, כשפומטיקה כשפומטיקה
יום שלישי: יחידה יחידה, המכ"ה המכ"ה, כשפומטיקה כשפומטיקה, שיקויים שיקויים.
יום רביעי: חופשי חופשי, יחידה יחידה, כשפומטיקה כשפומטיקה, לחשים לחשים.
יום חמישי: חנ"ג חנ"ג, יחידה יחידה, המכ"ה המכ"ה, שיקויים שיקויים
דניאל-
יום ראשון: לחשים לחשים, חופשי חופשי, שיקויים שיקויים
יום שני: שינויי צורה שינויי צורה, לחשים לחשים, שיקויים שיקויים
יום שלישי: יחידה יחידה, המכ"ה המכ"ה, שינויי צורה שינויי צורה, שיקויים שיקויים.
יום רביעי: חופשי חופשי, יחידה יחידה, שינויי צורה שינויי צורה, לחשים לחשים.
יום חמישי: חנ"ג חנ"ג, יחידה יחידה, המכ"ה המכ"ה, שיקויים שיקויים
מעיין-
כמו דניאל אבל בלי היחידה
אלכסנדרה-
יום ראשון: חופשי חופשי, חיות הפלא חיות הפלא, שיקויים שיקויים
יום שני: חופשי חופשי, תורת הצמחים תורת הצמחים, שיקויים שיקויים.
יום שלישי: יחידה יחידה, המכ"ה המכ"ה, חיות הפלא חיות הפלא, שיקויים שיקויים.
יום רביעי: חופשי חופשי, יחידה יחידה, חיות הפלא חיות הפלא, תורת הצמחים תורת הצמחים.
יום חמישי: חנ"ג חנ"ג, יחידה יחידה, המכ"ה המכ"ה, שיקויים שיקויים,
גדעון-
יום שני: חמישית שישית- חופשיות
יום שלישי: יחידה יחידה, משו משו, לחשים לחשים,
חמישי: חמישית שישית- המכ"ה
ליאת-
תשלים את מה שאתה רוצה, אני יודעת שבחלק מהמקרים זה קצת סותר, אבל מעכשיו נשתמש במערכת הזאת...
מגמות טבע- תורת הצמחים ולימוד חיות הקסם כמקצועות עיקריים. לומדים על שימושם של כל בעלי החיים והצמחים, והשפעותיהם
אלכימאות-שיקויים ותורת הצמחים. לימודי צמחים למטרת הכנת שיקויים. למידת שיקויים ברמה מתקדמת כך שניתן יהיה ליצור שיקויים חדשים עם השפעות שתרצו לפי היידע שלכם על המרכיבים.
מדעי הקסם- לחשים וכשפומטיקה. (על זה אני מרחיב הרבה כי אני רוצה להתעסק עם זה
ללמוד כיצד להשתמש בקסמים בצורה מקסימלית, לכתוב קסמים חדשים, ולשלוט בכל סוגי הכשפים-לחשים, לחשי נגד, קללות וזימונים. מקצוע מלא במדידות וחישובים.
רוקחות- שיקויים וכשפומטיקה-לומדים על ההשפעה של כמות וצורת השימוש בחומרים לשיקוי ובשיקוי עצמו. מקצוע מלא במדידות וחישובים
מרכיבי הקסם(מ"ק)- תורת הצמחים ולחשים. ללמוד כיצד נוצר הקסם דרך צמחים קסומים ולחשים.
התמרה כללית(התמרה)-שינוי צורה ולחשים. לימוד שני המקצועות בצורה מוגברת. אין לי מה להוסיף
(אין לי שם לזה)-שינוי צורה ושיקויים...
(אין לי שם לזה)-שינוי צורה וכשפומטיקה. ניתוח קסמי שינוי הצורה בנושחאות וכו'(מלא בחישובים בלא בלא)
עוד פרטים:
שלושה אנשים בחדר, אין בנים ובנות ביחד( P:). חדרי בנים אי זוגיים חדרי בנות זוגיים.
חדרים:
מעונות בן גוריון-
חדר 73: אלכסנדרה, מעיין ודניאל
חדר 75: ליאת ושותפתה אוהבת החתולים
מעונות המדריכים-
חדר X: אור, ג'ייד
חדר 99: גדעון
מעונות בנים כלשהם-
חדר Y: עומרי ושחף
אם יש דברים ששכחתי תוסיפי. עכשיו אני אלך לשטסל ואסיים עם הדמויות אחר כך.